wtorek, 23 lutego 2016

O konkursie i o sztuce agitacji...



H: Tak. Startujemy. Ale jak Was zachęcić do głosowania, do tej pewnej formy aktywności, której sam do końca nie rozumiem… Do czego się odwołać? Co pokazać?

fot. Hubert, dzieci (nawet te starsze) i małe zwierzątka zawsze dobrze się kojarzą, to może tak…



I o czym pisać?

Chciałem o solidarności, lokalnym patriotyzmie, miałem w planach taką lekką wersję „Przemowy Chodkiewicza do rycerstwa” (tylko wróg nieco inny… a właściwie wyzwanie tylko)… Miało być o piędzi, ziemi i rubieży, o Konopnickiej, że „każdy próg”  i Alfredzie, co bał się wilków i dlatego  na mural go wrzucili… Miałem odnieść się do  Jaćwingów, co duchem jeszcze nad nami krążą… Miałem pisać o naszej kresowej mentalności, kartaczach, sękaczach, siei i sielawie… Miałem iść w baśniowość tej ziemi, wspomnieć Żaltisa porąbanego, Jeglę i Barnabę, co z diabłem paktował… a nawet do ojców założycieli się pod klasztor pofatygować… Przed pomnikami chciałem się fotografować (przed tymi, co już stoją i co stać pewnie będą)… Pisać chciałem o tych większych i mniejszych, co już tu do nas przyjechali i co jeszcze przyjadą…  Miałem się do tego wszystkiego odwołać… i co?  I już się właśnie odwołałem. 


Dość zatem odwołań i innych agitacji, ale o zasadach (już wspominanych) wypada wspomnieć...


Zasady konkursu, w którym bierzemy udział są proste. System jedynkowy: na jeden blog można zagłosować (tylko) raz z jednego telefonu. No chyba, że ma się dwa telefony…  Głosowanie na jeden blog nie wyklucza możliwości głosowania na inny. Czyli można z jednego telefonu głosować na wszystkie zgłoszone blogi (po jednym razie na każdy). Ale czad!  

JAK GŁOSOWAĆ NA SUDAWCÓW:
Na numer 7124 trzeba wpisać nasz unikalny kod: B11152, koszt takiego SMS-a to 1,23zł z ideą przekazania na cele charytatywne.

A jak spodoba Ci się tekst, który także zgłosiliśmy… To kolejne 1,23 zł mniej na koncie...
Tu jest link do tekstu z 2015 roku "Odłów bobrów. O etyce moralności i reportażu wojennym" 

A tu kod do głosowania: T11382 (numer telefonu jak wyżej)

fot. Hubert, nur w Czarnej Hańczy, a czemu zdjęcie dodane w kontekście konkursu?... bo tak...





4 komentarze:

  1. Głosuję! To, co pokazujecie jest warte, nie tylko parę smsów... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałem, zarówno na blog jak i tekst. A zrobiłem to z przyjemnością
    Darz BóBr Sudawcy
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopaki trzymam kciuki. Głos oczywiście oddany :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń