piątek, 13 stycznia 2017

Stratujemy z naszym nowym projektem: „w80 sekund. Filmy z Suwalszczyzny”



H: Zdjęcia są najlepsze… jednak czasem chciałoby się pokazać trochę ruchomych obrazków. Problem jest niestety z montażem… a właściwie brakiem czasu na montaż. Kilka dni temu doznałem objawienia i chyba wiem  jak z tym czasem powalczyć.
Startujemy z nasz nowym projekt: w80 sekund. Filmy z Suwalszczyzny, czyli w 80 sekund dookoła… tematu (jakiegoś). To będzie taki nasz „kanał wzruszeń” (oksymoron mi wyszedł prawie).

 


H: Trochę przypadkowo zrobiłem film z zamarzania jeziora: Tchnienie Wigier. Po raz pierwszy wrzuciłem bezpośrednio na FB (tam niestety nie ma możliwości zgrania z "youtubem")… No i zaskoczyło mnie niemal wszystko. 
Fakt, zjawisko było wyjątkowej urody… i pewnie dlatego tak je doceniliście oglądając świadomie lub mimowolnie ponad 20 tysięcy razy nasz filmik (na FB)… 
Zacząłem zastanawiać się na czym polega „fenomen oglądalności”, co na nią wpływa… i dalej nie rozumiem. Wydaje mi się jednak, że oprócz samego obrazu (jakości i atrakcyjnej tematyki) ważny jest czas trwania. Im krótszy tym lepszy, bo… takie mamy czasy. 
Co ciekawe... filmik wrzuciłem zanim wpadłem na pomysł tych 80 sekund... i bardzo się zdziwiłem, kiedy sprawdziłem ile trwa "Tchnienie Wigier". Jak montowałem... to nie interesował mnie czas trwania... a wyszło 80 sekund. To znak. 

Tworzymy zatem kanał na Youtube, gdzie będziemy pokazywać krótkie filmiki, relacje z tego, co nas szczególnie zaciekawi. Przy okazji jest to takie nawiązanie  do książki Juliusza Verne… tam 80 dni dookoła świata…  a tu 80 sekund dookoła tematu.

80 sekund to mało… ale i dużo. Trochę trzeba będzie się pogimnastykować, ale mi to nie przeszkadza… a nawet dodatkowo mobilizuje…

Sam jeszcze nie wiem w jaką stronę to będzie ewoluowało… na razie będziemy się zachwycać… i Wy możecie nam w tym pomóc. Wystarczy, że wejdziecie na nasz kanał i dokonacie subskrypcji (jakże piękne słowo). Zmotywujecie nas dodatkowo i będziecie na bieżąco z wynurzeniami filmowymi Sudawców. Taka jest koncepcja.

Zapraszamy zatem do oglądania (na razie mamy dwa tematy zimowe… kto nie widział, co mróz może zdziałać na Suwalszczyźnie, niech zobaczy)

Tchnienie Wigier.  Zamarzanie jeziora


Lodospad turtulski. Zamarzanie Czarnej Hańczy... albo Kraina Lodu




Uwaga z ostatniej chwili (i suplement taki): przed chwilą znalazłem jeszcze jeden nasz film, który trwa... 80 sekund. Czyli nie ma przypadku... w tym przypadku. Czas optymalny jak widać.

Film oczywiście ładujemy "w kanał" i już można oglądać film Walka żubra z brzeziną.
Co prawda akcja nie dzieje się na Suwalszczyźnie... ale jak udowodniliśmy...  nasi Jaćwingowie musieli przechodzić przez Puszczę Białowieską ( zobacz ten wpis )

Walka żubra z brzeziną.
Sudawcy z wizytą w Puszczy Białowieskiej (u żubrów i u Adama Wajraka)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz