niedziela, 16 października 2016

O walce żubra z… w Puszczy Białowieskiej (z Adamem Wajrakiem w tle).



H: Dziś wróciliśmy z Puszczy Białowieskiej. Czemu aż tam nas wywiało? Po pierwsze: Adam Wajrak. Po drugie: żubry. Po trzecie… napisałem już w pierwszym zdaniu. Takich Puszcz jak ta, w której byliśmy… już nie ma chyba nawet w całej Europie. Właściwie jest jedna… ale jak długo…
Dziś tylko zapowiedź dłuższej relacji… Zobaczcie… co można zobaczyć przed  domem Adama. Taka walka żubra nam się trafiła o świcie (i we mgle) w Teremiskach. Zobaczcie nasz filmik.

Film: Walka żubra z…  (czas trwania: 1.22, realizacja Hubert i Miłosz Stojanowscy)

H: Pojechaliśmy, bo chcieliśmy zobaczyć prawdziwy las. Prawdziwą puszczę z całym jej bogactwem… Marzyło nam się też spotkanie z królem Puszczy… i Adamem Wajrakiem. Marzenia się spełniają. Zobaczyliśmy, a dzięki kilku sprzężeniom zjawisk udało nam się spotkać z człowiekiem, którego poznaliśmy w Starych Juchach podczas promocji (jego) książki pod tytułem „Wilki”. Wcześniej Adama znałem tylko z artkułów i książek… Długo się zbierałem, żeby się „wprosić”(bo ja raczej nie lubię się narzucać)… ale się zebrałem… a Adam pokazał nam kawałek prawdziwej Puszczy…  O tym (i o wielu innych zdarzeniach i refleksjach) będzie w następnym wpisie.

fot. Hubert, Miłosz pokazuje Adamowi Wajrakowi swoje pierwsze żubry…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz