poniedziałek, 9 maja 2016

Ptaszni (i wiosenni) goście w naszym ogrodzie.



M: Dziś chcę Wam pokazać kilka zdjęć ptaków, które wczoraj  spotkałem w naszym ogrodzie. Będą to: pleszka, kopciuszek i wróbel. Te fotografie zostaną wykorzystane w moim nowym projekcie: Ogrodniaki. Bliskie spotkania. Chcę pokazać nie tylko ptaki, ale i owady, które spotykam w swoim ogródku.

 fot. Miłosz, pleszka u sąsiada na ogrodzeniu, czyli głowa po naszej stronie...

M: Czasem nie trzeba iść gdzieś daleko, żeby zrobić ciekawe zdjęcie. Wystarczy trochę poczekać i ptaszki same przylecą. Jak pisałem ten wpis, to usłyszałem głos ptaka innego niż do tej pory. Słuchałem w internecie głosów ptaków i teraz sobie przypomniałem, że to makolągwa. Podszedłem szybko do okna i zobaczyłem jak siedzi na naszym świerku. Miał być tryptyk, a wyszedł „czworotyk”. Umiem już rozpoznawać po głosie naszych ptasznych gości :)

fot. Miłosz, kopciuszek

fot. Miłosz, wróbel

fot. Miłosz, makolągwa dzisiejsza, przed chwilą uchwycona..


2 komentarze:

  1. Super ptasie zdjęcia :-)
    Jakim obiektywem robione były fotografie? 300mm czy więcej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiektyw 70-200 (jasność 2.8 bez stabilizacji)+ telekonwerter x2, zdjęcia z ręki, dlatego lekko przymknięta przesłona... no i tu pewnie wysunięty na maksa :)

    OdpowiedzUsuń