niedziela, 6 grudnia 2015

„Człowiek musi sobie od czasu do czasu polatać”, czyli o paralotniach nad Suwalszczyzną.



H: Nie było czasu na wypad z synem. Wertuję od kilku dni swoje archiwa w poszukiwaniu materiału o Rospudzie i wpadam wciąż na zdjęcia z paralotniami. Przez te kilka lat trochę się ich uzbierało (zdjęć, bo paralotnia na razie jedna). Stwierdziłem, że trzeba je przypomnieć (zdjęcia, ale paralotnie na nich, na zdjęciach znaczy)... 
Trochę bym popisał o tym moim lataniu, ale rozmawiałem z kilkoma osobami… bardzo chwalą nasz blog… i zdjęcia…  Spytałem zatem o teksty. Odpowiedź: "nie czytam, tylko zdjęcia oglądam"…
W sumie jak wytłumaczyć dlaczego latam? Może lepiej pokazać... dziś wszystkie zdjęcia moje...

PS. Kombinujemy, żeby Miłosz też robił zdjęcia z powietrza... ale bez latania i "dronowania". Damy radę.

Z Maćkiem nad Jacznem

 Z Marcelem nad Hańczą

 Z Łukaszem nad Stańczykami (jeszcze przed remontem)

Z Maćkiem nad Szelmentem

Z Konradem, nad jeziorem w Olecku


Sam sobie, okolice lotniska

Z Krzyśkiem, droga na Zielone Kamedulskie (?)

Ze Staszkiem nad Suwałkami, a może raczej przed...

Z Szymonem, nad Suwałkami (ewidentnie)

I znowu Szymon i Suwałki...
Takie spotkanie z naszym lokalnym zegarem słonecznym...
pokazuje 5.43 (autentycznie o tej zrobione)

A teraz... Szymon, ale już za Suwałkami (nie mogłem się powstrzymać, bo lubię to zdjęcie)

Z Maćkiem, Wodziłki przed nami (i pod)

Z Maćkiem i Danielem w Suwalskim Parku Krajobrazowym (SPK)

A tu z Łukaszem, też w SPK

Maciek też tam był, ale  to akurat z innego przelotu, dwa zdjęcia...


A jak mgła, to jeszcze dwa strzały z Krzyśkiem nad Wigierskim Parkiem Narodowym


Z Krzyśkiem latałem też nad Czarną Hańczą o świcie (Krzysiek wycina ścieżkę we mgle) 

Z Grześkiem, dwa jesienne zdjęcia nad Kamionką (WPN)


A po jesieni zima... Też z Grześkiem 

Z Maćkiem, ja nad lotniskiem, on przed startem... 

Z Maćkiem w SPK

Z Danielem, okolice Szurpił

Znowu z Maćkiem, Sobolewo

Sam w SPK, -20 stopni

A tu już cieplej i wiosna przeziera i ja sam w SPK


I jak bez tekstu? Wiem. Za dużo obrazków...


3 komentarze:

  1. Ja natomiast czytam i ogladam, brakuje trochę tych ciekawych tekstów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wzruszona tym pięknem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak uważam, zdecydowanie trzeba polatać, żeby zobaczyć to piękno :)

    OdpowiedzUsuń